Бухгалтерські послуги для фізичних осіб

Фахівцями ТОВ «АКТИВ КОНСАЛТИНГ ГРУП» здійснюється:

  • бухгалтерський супровід приватних підприємців
  • відновлення обліку для фізичних осіб
  • постановка обліку для фізичних осіб
  • консультації для підприємців
  • он-лайн бухгалтерія

Для грамотного ведення бухгалтерії приватному підприємцю (далі – підприємець) потрібні знання, час і чимало сил — читання законів і кодексів, заповнення декларацій та спілкування з податковими органами.

Якщо у підприємця відсутні наймані працівники і бізнес не займає багато часу, самостійне ведення бухгалтерського обліку виправдано. Якщо ж є працівники, розширюється бізнес, бажано облік і звітність передати спеціалізованій бухгалтерській компанії.

Компанія «АКТИВ КОНСАЛТИНГ ГРУП» пропонує бухгалтерські послуги для приватних підприємців. Незалежно від того, необхідні вам разові послуги або відновлення бухгалтерської звітності, ви завжди можете розраховувати на допомогу кваліфікованих фахівців нашої компанії.

Кваліфікований бухгалтерський супровід допоможе:

  • початківцям підприємцям уникнути помилок;
  • працюючим підприємцям мінімізувати ризики;
  • знизити фінансові витрати на утримання бухгалтерії (техніки, канцтоварів, зарплати і т.д.);
  • вивільнити особистий час підприємця, що дозволить сконцентруватися на управлінських задачах;
  • отримати гарантію відповідальності при укладанні договору бухгалтерського обслуговування;
  • зберегти комерційну таємницю, тому що наша компанія гарантує конфіденційність.

Регламент робіт обслуговування підприємця нашою компанією включає:

  • надання підприємцем разово реєстраційних документів (при необхідності — іншої бухгалтерської документації);
  • передача підприємцем первинних документів, в т.ч. виписок за рахунком згідно з графіком документообігу (зазвичай застосовується електронний документообіг);
  • контроль якості документації. Наші фахівці перевіряють документацію на наявність, правильність оформлення, відповідність чинному законодавству;
  • усунення недоліків в документах, надання інформації про відсутні документи і документи, які потребують заміни;
  • обробка первинної документації (в разі ведення 1С й обробки первинної документації в базі);
  • при необхідності реєстрація та зняття з реєстрації працівників, допомога в зміні системи оподаткування;
  • розрахунок заробітної плати, відпускних та виплат за листками непрацездатності та інших компенсацій відповідно до чинного законодавства два рази на місяць;
  • ведення податкового обліку ПДВ (в разі реєстрації підприємця платником ПДВ);
  • попередня підготовка звітності та узгодження її результатів з підприємцем;
  • надання нашими фахівцями електронної звітності до контролюючих органів. Для передачі даних використовується захищений документообіг з використанням електронного цифрового підпису, що дозволяє зберегти повноту інформації і захистити від несанкціонованого доступу сторонніх осіб;
  • надання платіжних доручень по податках, зарплаті, із зазначенням термінів сплати;
  • заповнення книги підприємця;
  • представлення інтересів підприємця в контролюючих органах кваліфікованим фахівцем нашої компанії на основі довіреності;
  • передача первинних документів, податкової звітності та опису за підсумками кварталу або року;
  • підготовка документації до перевірки і участь в перевірках контролюючих органів;

На кожному з етапів обслуговування наші фахівці надають професійні консультації з питань ведення бухгалтерського та податкового обліку.