Переговори відіграють велике значення в розвитку ділових стосунків. Від того, як будуть організовані і проведені ці переговори, залежить результат.

За змістом переговори — це процес поетапного досягнення згоди між партнерами за наявності суперечливих інтересів. У менеджменті переговори розглядають як окремий вид ділового спілкування за формою і змістом. За формою вони подібні до індивідуальної бесіди, разом з тим вони проводяться між делегаціями партнерів, яким необхідно володіти навичками впливу на групу людей, що мають свою чітку мету. Таким чином, переговори є складовою управлінської діяльності і служать налагодженню корпоративних зв’язків.

Переговори — це не просто розв’язання проблеми або прийняття рішень, а й знаходження різних умов, які сприяють досягненню мети кожного.

Завдяки спеціалістам ТОВ «АКТИВ КОНСАЛТИНГ ГРУП» Ви зможете уникнути маніпуляцій з боку ділових партнерів та підпишете вигідний для Вашого бізнесу договір (контракт).