Бухгалтерські послуги для юридичних осіб

Фахівцями ТОВ «АКТИВ КОНСАЛТИНГ ГРУП» здійснюється:

  • Бухгалтерський супровід підприємств
  • Відновлення обліку підприємства
  • Постановка обліку на підприємстві
  • Внутрішній облік на підприємстві
  • Податкове планування для юридичних осіб
  • Інші бухгалтерські послуги
  • Он-лайн бухгалтерія

Послуги ведення бухгалтерського і податкового обліку наша компанія надає на абонентській основі або разово на підставі письмового замовлення.

Бухгалтерське обслуговування підприємства включає:

  • перевірку відображення переданих нам документів у бухгалтерському обліку
  • проведення документів
  • перевірку накопичених даних податкового обліку для цілей оподаткування в 1С та відображення податкових результатів в підготовлених звітах
  • узгодження результатів оподаткування за звітний період з уповноваженою особою Замовника
  • здачу звітності (комплекс послуг включає підготовку фінансових звітів (балансу, звіту про фінансові результати і інших, які визначені як частина фінансових звітів)

При веденні бухгалтерського і податкового обліку підприємств, пропонується два основні варіанти співпраці:

1. Повне ведення обліку підприємства

Фахівці компанії «АКТИВ КОНСАЛТИНГ ГРУП» повністю ведуть бухгалтерський і податковий облік Вашого підприємства. При цій формі співробітництва ми повністю візьмемо на себе внутрішню бухгалтерію Вашого підприємства.

Взаємодія сторін здійснюється за погодженням — кур’єром, факсом, поштою, електронною поштою. Наша компанія виступає в якості єдиного бухгалтера і виконує всю бухгалтерську роботу.

2. Ведення обліку в якості головного бухгалтера

У даній формі співробітництва компанія «АКТИВ КОНСАЛТИНГ ГРУП» бере на себе функції: складання і здачі звітності, оптимізації оподаткування, контролю і керівництва бухгалтерією. При такій формі співпраці, силами вашої компанії оформляється і ведеться тільки первинна документація.

Функції компанії «АКТИВ КОНСАЛТИНГ ГРУП» в якості головного бухгалтера:

  • Організація бухгалтерської облікової фінансово-господарської діяльності та контроль використання матеріальних, фінансових і трудових ресурсів;
  • Формування облікової політики, виходячі з особливостей діяльності замовника, у відповідності до законодавства;
  • Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних документів;
  • Контроль правильності обліку господарських операцій;
  • Аналіз взаєморозрахунків з дебіторами / кредиторами;
  • Складання зведених регістрів бухгалтерського і податкового обліку;
  • Закриття звітного періоду;
  • Забезпечення дотримання фінансової і касової дисципліни;
  • Складання фінансової та податкової звітності, подання її в установленому порядку до контролюючих органів;